This song reminds me of what should have been home.


Det där med hjälplöshet. Jag känner mig som mest hjälplös då någon jag älskar och bryr mig om har ont eller lider. Jag är ju utbildad närvårdare, och bygger vidare på mina kunskaper, jag skall ju kunna motverka sånthär, visst?
Och ändå kan jag inget göra. Hatar sånt.
Blivit antastad av telefonförsäljar idag igen. Fick en nummer av mamma ja skulle ringa för att dom skall sluta, och det är i kraft i 3 år. Hoppas det funkar, för de retar gallfeber på mig!
Imorgon är det ekenäs som gäller, skall träffa mommo innan hon åker på resa och hälsa på mamma en sväng, kvällen spenderas med pojkvännen, så helgen kommer och bli bra, det är jag säker på, trots skoluppgifter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0