Dina drömmar.



Skall egentligen skriva/visa vad jag haft på mig idag. Men ja tycker jag redan har gjort en sån så den hoppar jag över.
Mina drömmar skall det handla om.

Jag drömmer om en hel del. Vill bli operationsjukskötare, vilket jag ju jobbar på som bäst. Vill resa massor bl.a. till Skottland och Japan. Japan är en stor dröm. Sen är jag nog ganska "tråkig". Det här med "villa, vovve, volvo" sku inte heller sitta helt fel. Alltså med andra ord en familj, stadig ekonomi och ett hus skulle vara helt kul.
Orkar inte skriva mer nu. Är rätt trött, har ju haft kvällstur från 13-21. Skall upp kl 06.00 imorgon. Mindre kul, men skall man ha "mat på bordet" så får man lov att stiga upp bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0