En sekund

Lessen över att jag inte bloggade mera igår. Var trött och irriterad efter en lång dag på jobb.
Nåja Linstan fortsätter, även om jag inte riktigt vet vad dom är ute efter..
På engelska lyder "rubiken" a moment, så jag antar att det skall vara ett minne av något slag eller?


Längtar efter sommaren, så jag tänker skriva om ett sommarminne, från förra sommaren. Förra sommaren vad på alla sätt och vis en händelserik sommar. Jag blev färdig närvårdare, snubblade över kärleken och mycket mer.
Minns en dag då jag drog ut med en kompis och hennes familj till deras holme. Solen lyste, vinden lekte och vattnet var perfekt!
Fångade min första gädda den dagen, en ca 3 kg klimp, kanske inte så mycket, men storfiskare har väl rätt att skryta lite i alla fall? ;)
Vi solade, och tillome jag som är så gott som spöklikt blek året runt fick lite färg, med andra ord, jag såg normal ut...
Simmade förståss, rodde lite och gick på upptäcktsfärd. Det var ljuvligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0