Give your soul to me, for eternity..!



Skall spendera helgen i Ekenäs med släkt och vänner. Väder är rätt trist för tillfället, och väderleksrapporten lovar ingen förbättring, snarare tvärt om. Hörde den här låten i bilen påvägen till Ekenäs. Disturbed är ett av de band vars musik får mig och känna mig awsome, som om jag kan klara av vad som helst! Skall träffa Lii imorrn och Kia också. Kul ska de bli! Saknat dem. Sitter hos mommo för tillfället, riktigt chill, skall besöka mamma lite senare idag. Och fammo vart jag ut och gå med idag redan. Hunnit med massor! steg upp kl 8.15 fast ja ingen skola på det viset har. Håller sjusovaren på att bli sjuk? troligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0