"Min bästa vän."

Så fortsätter min stulna lista.
Har många fina vänner som jag inte skulle vilja byta ut mot nått! både såna jag håll ihop med en längre tid och nyfunna vänner. Alla lika viktiga. Men de finns dock två personer som jag räknar som mina två abolut godaste vänner, omnomnom man skulle kunna äta dom thihih ^-^



Möt Kia. Hon är en sprallig utåtriktad person som har lätt till fnitter. Man kan inte ha tråkigt med henne. Träffade henne för ca 4 år sedan. Vi började i samma klass i yrkis, närvårdare. Har kommit henne närmare på livet än de flesta, då vi bodde ihop en tid. Hon är otroligt duktig på det hon gör och just nu tjänar hon i statens namn i armen, Hajoo me dägän! ;) Oot mulle rakas Kia!




Möt Linda. En jävligt tuff brud, vet vad hon vill och kan vara otroligt envis. Träffade henne också på samma sätt som Kia. Linda är den man kan säga vad som helst åt. Vi fjantar oss mer än vad borde vara tillåtet ibland, men det brukor också resultera i massa fina minnen. Linda är flitig och ambitiös. Fortsätt som du gör bruden, för det funkar. Du e grymt viktig för mej, glöm inte det!



(Båda bilderna är "modell äldre" speciellt den svartvita på Kia, men fina e dom föde! <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0