Något jag ångrar. + Den här månaden



P.g.a massiv internetfail kunde jag inte blogga igår. Men nu har jag fungerande internet igen.
Sprungit på stan med Janina idag. VArt riktigt kul, fick en massa ärenden fixade. Imorgon är det tåg i 4½ timme som gäller.

Finns inte mykyet jag ångrar på det viset. Kanske att jag vart elak i situationer då jag kunnat vara snäll ist eller att jag dömt människor för fort, på basis av fördomar eller första intryck.

Den här månade är ju bara till hälften ungefär, så skriver om förra månaden ist. Förra månaden var en månad aom känslomässigt var en liten berg-och-dalbana.  Men för det mesta har den gått uppåt. Umgåtts med en massa fina människor. Fick en otroligt rörande alla hjärtans dag present, firade ett halvår som stadigvarande. Vart en bra månad!!

Bilden är från lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0