Något som får dig på bättre humör.



Sjukt fint väder idag! Städat nu i två timmar, som en överraskning, skall bli kul och se reaktionerna när han kommer hem ^^'
Något som får mig på bättre humör är om jag vet att något jag gjort eller kan göra är til glädje för nån, en av orsakerna till varför ja städat idag thihi ^^'
Glada människor, söta djur. Glass och choklad. Ömhetsbetygelser, små tjänster. Tja, för att summera det hela kan man säga snälla människor som vill väl. Enkelt :)
Bilden: taget förra våren.

Kommentarer
Postat av: Li

jag gör dig på bra humör!! medge.

2012-03-23 @ 21:51:24
URL: http://liiih.blogg.se/
Postat av: Dammråttan

haha jadå! :D

2012-03-27 @ 17:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0