Något som får mig att gråta+ För första gången och Mina rädslor

 

 

Extremt suddig bild >.<

Inte bloggat sen fredag. (FÖRLÅT!) men efter fredagens festas med min pojkvän och hans kompisar vart lördagen minst sagt euhm...trög >.<'' men kul var det!
Åkt tåg idag. Hemma i Åbo igen. Efter en vecka i Jakobstad känns åbo nästan främmande. Skola imorrn. Ser fram emot det. Efter 4 veckor av skolfria dagar kommer äntligen rutinerna tillbaka.



Liiih och jag :'D smått gammal bild hahah ^^'


Vad som får mig att gråta är i prinip samma saker som det som gör mig upprörd. Elaka människor. Nära och kära som skadar sig. Folk som dör, otrevliga saker :(

För första gången i år tänker jag ta på mig min läderrock till skolan! har saknat den, problemet är bara att jag inte tycks hitta den... jakten fortsätter...

Min läderjacka <3

Jag är rädd för spindlar, att människor som betyder mycket för mig på ett eller annat sätt inte skall finnas i mitt liv mera och för att misslyckas med de mål jag satt upp. Men bra går det, och jag är inte den som ger upp i första taget ;)

oj,, blev ett långt inlägg dehär. Lovar att ja bättrar mig med uppdateringen, nöjd nu Liiih? ;))

Kommentarer
Postat av: Li

ohja li är nöjd ;)

2012-03-25 @ 22:23:57
URL: http://liiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0