Snart är det vinter och skidan den slinter.....

Sitter i skolan. Glad över att min bil äntligen gick igenom besiktingen, wuuh! Mattestöd är det som ligger framför. Hoppas jag lär mig något. För just nu känns det som om jag ligger våg för vind. Har ingen aning om någontig och provet är på fredag, yeiks!

Konstigt väder idag. Igår vart värsta höstvädret och idag svettas man. Det skulle gärna få bestämma sig. Hur konstigt det än låter saknar jag nog vintern till en vis del. Att få kura ihop sig framför en bra film, med varm kakao i handen och pojkvännen brevid sig för värme och mys, medan det snöar och är kall ute. omnomnom! för att inte tala om att ramla i backen, medan 5 åringarna klarar av att åka på bredan medan du kämpar, guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0